info@bluvi.dk | +45 25949457

Glad smiley

Hos Bluvi.dk ønsker vi at yde den bedste service for jer! Det er vigtigt, at du føler den samme tryghed, når du handler hos os over nettet, som i en fysisk butik. 


Derfor tilbyder vi altid 100 % tilfredshedsgaranti på alle produkter.
Du får altså alle pengene refunderet, hvis du på den ene eller anden
måde ikke er tilfreds med dit/dine produkter. 

 

OBS: Sørg for at emballagen er ubeskadiget! Vær derfor forsigtig med din vare, når du åbner den. Ellers kan vi ikke tilbyde tilfredshedgarantien.

 

Varens stand

Varen skal være ubeskadiget og må ikke vise tydelige tegn af brug. Er dette tilfældet er det op til Bluvi.dk at vurdere varens markedsværdi, og dermed overføres resten af beløbet til kunden.

Hvad gør jeg?

Det er simpelt og nemt at benytte vores tilfredshedsgaranti.
Du skal bare igennem 3 simple trin:
  1. Sørg for at produktets og emballagens stand er ubeskadiget.
  2. Kontakt os, eller læg en note, hvor du gør opmærksom på at du ønsker at benytte tilfredshedsgarantien (evt. grund).
  3. Send til denne adresse: 

Bluvi.dk 
Løkkensvej 126
9800 Hjørring
Danmark

 Vi giver dig besked, når vi modtager  din forsendelse, og refunderer
pengene.

Har du spørgsmål kan du altid kontakte os.

 

Levering og returnering

Hurtig Levering & Fordelagtig Returneringspolitik

Leveringstid & Priser

Vi tilbyder en fast leveringstid på 1-3 dage.

Priserne er:

Ordrer på 399,- eller derover:
GRATIS

Ordrer under 399,- :
Til Pakkeshop: 29,-
Til Privatadresse: 59,-

Hver morgen, alle hverdage pakker vi ordrer og afleverer
pakkerne til Post Danmark eller GLS, som sørger for at din pakke
når sikkert og hurtigt frem.

Returnering

Vi tilbyder 14 dages fuld returret, så du altid du kan føle dig
sikker, når du handler hos os.
Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du blot sende den vare/varer tilbage til os. Hvis alt er som det skal være, returnerer vi pengene til det kort, som der blev brugt til at betale med.

Hvilke oplysninger skal jeg angive?
Vi skal bruge følgende oplysninger når du returnerer en
vare:
- Ordrenummer
- Dit navn/telefonnummer
- Din adresse
- Evt. en lille note, så vi ved at det er en returnering.

Krav for at returnere et produkt
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Hvad gør jeg hvis jeg har åbnet emballagen og
afprøvet produktet?
Hvis du ønsker at returnere dit produkt, efter du har afprøvet det,
kan du istedet benytte dig af vores tilfredshedsgaranti.
Dette kræver dog, at emballagen er ubeskadiget.
Sørg derfor for, at vær forsigtig, når du åbner din vare.

Hvor skal jeg sende produktet hen?
Bluvi.dk
Løkkensvej 126
9800 Hjørring