kontakt@bluvi.dk | +45 28140634 | Chat

Er der noget galt med dit/ dine produkter?

Hvis dit produkt var beskadiget da du fik den, eller er gået i stykker imens du har haft den, uden at det er din fejl, er du godt dækket ind hos os.  

Reklamationsret reklamationsret bluvi

Vi vil gerne vende en sur kunde til en glad kunde. 
Derfor har du altid 24 måneders reklamationsret. 

Det betyder at du enten kan få produktet repareret,
ombyttet eller pengene tilbage, hvis der på den ene
eller anden måde, var noget galt med det på
købstidspunktet. 

Hvad skal jeg gøre?

Send en mail til kontakt@bluvi.dk, og vi sender en returlabel tilbage til dig. På den måde dækker vi fragtomkostningerne. Alt du skal gøre er, at klistre returlabelen på din pakke, og smide den med posten.

  
Hvilke oplysninger skal jeg angive?
Vi skal bruge følgende oplysninger når du reklamerer:
- Faktura eller ordrenummer
- Dit navn/telefonnummer
- Din adresse
- Evt. en lille note, så vi ved at det er en returnering.
Levering og returnering

Hurtig Levering & Fordelagtig Returneringspolitik

Leveringstid & Priser

Vi tilbyder en fast leveringstid på 1-3 dage. 

Priserne er:

Ordrer på 399,- eller derover:
GRATIS

Ordrer under 399,- :
Til Pakkeshop: 29,-
Til Privatadresse: 59,-

Hver morgen, alle hverdage pakker vi ordrer og afleverer 
pakkerne til Post Danmark eller GLS, som sørger for at din pakke
når sikkert og hurtigt frem.

Returnering 

Vi tilbyder 14 dages fuld returret, så du altid du kan føle dig
sikker, når du handler hos os. 
Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du blot sende den vare/varer tilbage til os. Hvis alt er som det skal være, returnerer vi pengene til det kort, som der blev brugt til at betale med. 

 

Hvilke oplysninger skal jeg angive?
Vi skal bruge følgende oplysninger når du returnerer en
vare:
- Ordrenummer
- Dit navn/telefonnummer
- Din adresse
- Evt. en lille note, så vi ved at det er en returnering.

 

Krav for at returnere et produkt
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Hvad gør jeg hvis jeg har åbnet emballagen og
afprøvet produktet?
Hvis du ønsker at returnere dit produkt, efter du har afprøvet det,
kan du istedet benytte dig af vores tilfredshedsgaranti. 
Dette kræver dog, at emballagen er ubeskadiget.
Sørg derfor for, at vær forsigtig, når du åbner din vare.

 

Hvor skal jeg sende produktet hen?
Bluvi.dk
Hesthøjvej 16
7870 Roslev